Κυριακή 22 Ιουνίου 2014


Ἐπεξεργαστής κειμένου

Ὁ Διευθυντής τοῦ σχολείου ζήτησε ἀπό τους συναδέλφους να φέρουν γραπτά ἐξετάσεων με κείμενα μαθητῶν, ὥστε να δοῦν στην πράξη, πῶς γίνεται ἡ διόρθωση ἔκθεσης με χρήση ἐπεξεργαστῆ κειμένου.
Το συγκεκριμένο κείμενο ἔκλεψε την παράσταση:
Α΄ τάξη Γυμνασίου (κάπου στην Κρήτη) :
Ο λουκάς εβανκελίστηκε ότι θα γενιθή ο Χρηστός. Τότε ο θεός πεζη μια τ ανκέλου κε λεει του.
Γλάκα μορέ στη γη να βρις το μαριό κε να του ιπης πως θα γενησι το Χρηστό. γλακά ο ανκελος στη γη πιγε και ηβρικε το μαριό κε ειπεν του.
μαριό εσυ δε το κατεχεις μα ισε βαρεμένο* γιατι θα γενισις το Χρηστό.
Το μαριο τοτε λέι όφου και όφου* ιντάπαθα κε ιντανε τα που μου μιλις, ας εινε ομως θα γενισω το Χρηστό, πιος άντρας όμως θα με παντρεφτει.
κε ιπε τση ο ανκελος, μη στεναχωράσε μαριό κε εγώ θα σου βρω άντρα.
κε παι ο ανκελος στου οιωφισ* κε του λει.
Οιωφισ το μαριό ινε βαρεμένο από το Θεό κε θα γενισει το Χρηστό, συ όμως θα το παντρεφκης κε δε θα σε νιαζει πράμα.
τοτε ο οιωφισ που δε πιστεβε τα λογια του ανκελου παντρέφτικε το μαριό κε όταν κατάλαβε ότι ήταν βαρεμένο έδωσε εντολή να σφάξουν όλα τα πεδιά.

* βαρεμένο = σε ἐνδιαφέρουσα
* όφου και όφου = ἄχ και βαχ
* οιωφισ = Ἰωσήφ

Ο ἐπεξεργαστής κειμένου σήκωσε τα χέρια ψηλά.

Τετράδιο 133 * Μάρτιος 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου